Preskoči na glavno vsebino

Spremembe cen

Po nakupu na BONO prilagoditev cen ni mogoča. Odkrij, zakaj je temu tako – in kako zagotavljamo kakovost.

Posodobljeno ta teden

Ali lahko zahtevam prilagoditev cene za izdelek, ki sem ga že kupil(a)?

V BONO se zavedamo, da se lahko naše cene razlikujejo zaradi različnih dejavnikov, kar lahko privede do spremembe cene izdelka, ki ste ga že kupili. Tukaj je nekaj razlogov, zakaj lahko pride do spremembe cen:

  • Menjalni tečaji

  • Višji stroški v naši dobavni verigi (dobavitelji ali prevoz)

  • Izboljšave v kakovosti, funkcionalnosti ali oblikovanju izdelka

  • Spremembe tržnih cen

  • Promocije ali razprodaje

Poleg tega lahko do sprememb cen pride tudi zato, ker je bila prejšnja cena napačno določena. To lahko pomeni, da izdelek zdaj stane na primer dvakrat več kot pri vašem prejšnjem nakupu. V tem primeru ste imeli srečo, da ste izdelek kupili po nižji ceni.

Zavedamo se, da je to lahko razočaranje, vendar žal ne moremo ponuditi prilagoditev cene, vračil ali dobropisov za razliko v ceni po zaključku naročila. Prav tako ni mogoče uporabiti promocijskih kod ali darilnih bonov za že oddana naročila.

V BONO si nenehno prizadevamo izboljševati naše izdelke in ponujati privlačne cene ob hkratnem ohranjanju najvišjih standardov kakovosti. Zelo cenimo vaše razumevanje.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?