Preskoči na glavno vsebino

Sprememba naslova po oddaji naročila

Želiš spremeniti naslov po naročilu? Poskusi preko sledilne povezave.

Posodobljeno ta teden

Ko je naročilo enkrat oddano, žal ni več mogoče neposredno spremeniti naslova za dostavo na naši spletni strani. Lahko pa poskusite spremeniti naslov preko sledilne povezave, ki jo boste prejeli od dostavne službe. Glede na izbranega prevoznika je morda na voljo možnost spremembe naslova ali izbira dostave na prevzemno mesto.

Za prihodnja naročila lahko naslov za dostavo spremenite tako, da se prijavite v svoj račun na naši spletni strani.

Če je paket dostavljen na napačen naslov, priporočamo, da ga po možnosti prevzamete na tem naslovu.

Če dostava ni mogoča zaradi napačnega naslova in dostavna služba napake ne more popraviti, bo paket vrnjen v naše skladišče.

V tem primeru vas prosimo, da kontaktirate našo službo za pomoč strankam prek e-pošte [email protected] ali preko našega klepeta. Poskrbeli bomo, da bo paket ponovno poslan na pravilen naslov.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?