Preskoči na glavno vsebino

Kontaktiraj nas

Želiš stopiti v stik z BONO? Piši nam prek spletne strani, pošlji e-pošto na [email protected] ali izpolni kontaktni obrazec.

Posodobljeno ta teden

Kako nas lahko kontaktirate?

V BONO si prizadevamo, da je vaša izkušnja čim bolj prijetna. Vendar razumemo, da včasih potrebujete dodatno podporo.

Kontakt z nami je enostaven in hiter:

  1. Odprite ikono našega klepetalnega pripomočka v spodnjem desnem kotu te strani.

  2. Izpolnite zahtevane podatke v poljih in navedite čim več podrobnosti.

  3. Naš BONO Bot bo izbral najbolj ustreznega sodelavca, ki vam bo pomagal pri vaši zahtevi (*če bo potrebno).

Priporočamo, da začnete le en pogovor naenkrat. Brez skrbi – naša ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem času. Če za isto vprašanje vzpostavite več stikov prek različnih kanalov, se lahko čas odziva za vas in druge stranke podaljša.

Za medijska povpraševanja, sodelovanja in splošna vprašanja nam lahko pišete na e-naslov [email protected].


Kako lahko kontaktiram BONO po e-pošti?

Naša ekipa vam je na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu! Pošljite e-pošto na [email protected] in vključite čim več pomembnih informacij, na primer:

  • Številko naročila (npr. BONO_10101_SI)

  • Vaše ime in e-poštni naslov

  • Jasno opisano vprašanje ali težavo

  • Fotografije v podporo (če so na voljo)

Ti podatki nam bodo pomagali, da vam hitreje pomagamo. Odgovor lahko pričakujete v roku 24 ur, čeprav se lahko v času povečanega povpraševanja ta čas nekoliko podaljša. Za hitrejšo pomoč priporočamo uporabo funkcije klepeta v spodnjem desnem kotu zaslona.


Kontakt preko kontaktnega obrazca

Lahko tudi izpolnite kontaktni obrazec na naši spletni strani. Na vaše povpraševanje bomo odgovorili po e-pošti.


Zakaj BONO nima telefonske številke?

BONO nima klicnega centra in ni zasnovan za obravnavo velikega števila telefonskih klicev.

Naša blagovna znamka je bila razvita popolnoma spletno – vključno s podporo strankam. Čeprav lahko občasno prejmete samodejni odgovor, vse naše komunikacijske kanale upravljajo resnične osebe, ki so predane hitremu in učinkovitemu reševanju vaših vprašanj.

Skoraj vsa vprašanja so obravnavana v roku 24 ur.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?